مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-05اقتصادي

دهه فجر 12 پروژه برقی در فارس و بوشهر افتتاح می شود 


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر از افتتاح 12 پروژه تامین و انتقال برق در فارس و بوشهر و آغاز عملیات اجرایی 8 پروژه به مناسبت دهه فجر در این دو استان خبر داد.

- یدالله حقیقی ضمن تیریک ایام دهه فجر، اعتبار هزینه شده برای 12 طرح آماده بهره برداری را 305 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: برای هشت پروژه که عملیات اجرایی آن شروع می شود نیز 429 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از برق منطقه ای فارس و بوشهر، حقیقی، طرح های قابل افتتاح در استان فارس را شامل 7 طرح دانست که در شهرهای مرودشت، لار، شیراز، نی ریز و لامرد اجرا شده است.

مدیرعامل برق منطقه ای فارس و بوشهر گفت: این طرح ها شامل افزایش ظرفیت پست 20.

66 کیلوولت سیدان با 300 هزار میلیون ریال اعتبار، توسعه پست 230 کیلوولت لار با 85 هزار میلیون ریال اعتبار و افزایش خط انتقال برق دهنو ، شهروز شهر در شیراز با صرف 10 هزار میلیون ریال اعتبار است.

حقیقی همچنین از افتتاح توسعه مرکز دیسپاچینک فوق توزیع برق استان فارس برای 50 ایستگاه جدید خبر داد و گفت: این طرح با صرف 30 هزار میلیون ریال اعتبار آماده افتتاح است.

همچنین در شهرستان نی ریز شاهد افتتاح طرح تهیه، نصب و راه اندازی تجهیزات بی سیم دیجیتال 8 ایستگاه منطقه نی ریز با صرف اعتباری معادل 15 هزار میلیون ریال هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر 12 پروژه برقی در فارس و بوشهر افتتاح می شود 

دهه فجر 12 پروژه برقی در فارس و بوشهر افتتاح می شود